20111019

19.10.2011 (PELURU SPM) !

Malam yang sembab + sunyi .. tambahan pula hujan yang menyelubungi... kebosanan melanda diriku.. didalam kebosanan aku menyuluh diriku dengan ilmu yang penting bagi diriku sebagai penyuluh hidup... aku harus menetapkan pendirian untuk berusaha bersungguh-sungguh untuk mencapai  masa hadapan yang lebih cerah , demi menjadi yang cemerlang dan berguna.. walaupun aku tidak selengkap, sempurna , serba-boleh  .. tapi aku akan cuba melengkapkan dengan senjata-senjata berguna untuk berperang dalam medan tempur (SPM) .. tahun akhir zaman persekolahanku.. adakah patut aku mensia-sia kan nye ??? kelihatan bodoh lebih baik daripada kelihatan pandai keran berselindung oleh penipuan.. hurmmm.... haa... tak kira la .. peduli la orang macam tu.. yang penting aku tetap dengan perangai aku... rileks but kompleks.. =)

nukilan apabila 24 hari lagi menjelang SPM !!!

1 comment: